Cześć, nazywam się Tomasz Żmuda i jestem specjalistą od cyfrowych sukcesów. Jeśli chodzi o dane, optymalizację i wzrost w produkcie, to ja sprawiam, że rzeczy działają. Jako doświadczony UX i product manager z kilkunastoletnim stażem w tworzeniu i zarządzaniu produktami cyfrowymi, wiem, jak przekuć liczby w konkretne wyniki.
Znam wartość danych i ich wpływ na projektowanie zorientowane na użytkownika. Optymalizacja konwersji, testy A/B to dla mnie codzienność, a design thinking to nie tylko buzz word, ale realne narzędzie do tworzenia rozwiązań, które działają. Sprawnie funkcjonuje w trójkącie produktu cyfrowego, który zakłada realizacje celów biznesowych poprzez dostarczanie wartości użytkownikom, przy uwzględnieniu i optymalnym wykorzystaniu technologii. Przykładem może być nagrodzona aplikacja mobilna z dziedziny zdrowia i edukacji – Diabdis, złożony i trudny temat monitorowania pacjentów z cukrzycą. W ciągu roku przekształciliśmy Nocowanie.pl w funkcjonalnie i produktowo konkurencyjną alternatywę dla Booking.com. Chętnie o tym opowiem!
W ciągu swojej kariery miałem okazję budować i prowadzić zespoły projektowe, produktowe i marketingowe. Wiem, jak stworzyć kulturę pracy sprzyjającą innowacjom i efektywności. Jako rekruter z doświadczeniem, potrafię znaleźć talenty, które napędzają rozwój organizacji. Mój wkład w rozwój takich firm jak Nocowanie.pl i Morele.net polegał na wdrażaniu kultury data driven design & design ops. Zwinnie i produktowo.
Mentoring i edukacja to istotne części mojego życia zawodowego. Wykształciłem setki projektantów i product managerów, przygotowując ich do wyzwań rynku. Dzielę się swoją wiedzą na konferencjach takich jak Internet BETA czy UX Polska, TXB Digital, Design Ways czy Mobile Trends Conference.